1393-11-12 20:39
3118
0
9800
مردم جواب هنجارشکنان را خواهند داد!

تعیین حدود شعائر انقلاب در حوزه اختیارات هیچ مدیر گلستانی نیست / برخی پا را فراتر از گلیم خود دراز کرده اند!

شعارهای اصلی نظام جزو سیاست های کلان نظام است و تعیین حدود و ثغور آن نیز بر عهده مسئولین ارشد نظام اسلامی است و به فرماندار و مسئول یک اداره و حتی مقامات ارشد استان هم ارتباطی ندارد .

به گزارش گلستان ما ؛ در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم ، دهه ای که با پرچمداری روح الله الموسوی الخمینی بساط دیکتاتوری پهلوی های ملعون و دیکاتوری و سلطنت 2500 ساله سلاطین را در کشور ما جمع و جمهوری اسلامی را به مردم ایران هدیه داد .

جمهوری اسلامی بر پایه شعارهای اساسی شکل گرفت که دفاع از ملتهای مسلمان و مظلوم و مبارزه با دولت های ظالم جزو شعارهای اصلی انقلاب بود که مورد حمایت قاطع حضرت امام خمینی (ره) قرار داشت چه اینکه وقتی دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر و دیپلمات ها را گروگان گرفتند ، در حالیکه تن امثال بازرگان و ابراهیم یزدی و ... می لرزید ، امام خمینی اعلام کرد که این انقلاب بزرگتر از انقلاب اول بود .

در ادامه هم آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران بر نداشت و هشت سال جنگ تحمیلی با بیش از 200 هزار شهید و خسارتهای مالی و معنوی بسیار به ایران اسلامی ، سرنگونی هواپیمای مسافربری در خلیج فارس ، حمایت از منافقین ، تصویب بودجه های میلیاردی برای براندازی ایران ، تحریم های ظالمانه علیه کشور ، ایجاد فتنه و آشوب و دخالت در امور داخلی ایران ، همه و همه تنها بخش هایی از خیانت شیطان بزرگ آمریکاست .

از آن طرف اسراییل منشا همه ناامنی ها و جنایات منطقه است و آمریکا این سگ نگهبان تا زمانی که افسارش دست اسراییل است مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان را به خاک و خون می کشد که زغال کردن و سوزاندن مسلمانان کوزووو ، سودان ،  ... تنها بخشی از این وحشی گری صهیونیستی است.

حال در آستانه سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی ، گویی برخی دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان گلستان فراموش کرده اند این همه جنایتی که شیطان بزرگ انجام داده است .

در هفته های اخیر مسئول میراث فرهنگی و گردشگری گالیکش و مینودشت آن هم در جلسه ستاد دهه مبارک فجر ، طی اظهار نظری گفته بود که نباید پرچم هیچ کشوری در دهه مبارک فجر به آتش کشیده شود و شعار مرگ بر آن کشور سر داده شود .

 در همان جلسه فرماندار گالیکش نیز سخنان او را تایید می کند اما می گوید قبول دارم پرچم اسراییل به آتش کشیده شود .

مدتی قبل تر مدیر مدرسه ای نیز در گرگان با ریختن رنگ سفید روی پرچم آمریکا و اسرائیل کشیده در جلوی درب ورودی مدرسه را می پوشاند تا دانش آموزان و فرزندان خمینی کبیر روی آن لگد نکنند .

این قبیل مسئولین دارند چه چیزی را از مردم پنهان می کنند و به کدام سو می روند ؟ فراموش کرده اند میراث خوار سفره شهدا و هزاران جانباز و آزاده هستند که بند بند سلول هایشان فدای استقامت و آزادی این ملت بوده است که اینگونه اظهار نظر می کنند ؟

اصلا به میراث فرهنگی و گردشگری چه ارتباطی دارد که مردم علیه چه کشوری شعار بدهند و یا ندهند و پرچم کدام کشور را به آتش بکشند ؟ شعارهای اصلی نظام جزو سیاست های کلان نظام است و تعیین حدود و ثغور آن نیز بر عهده مسئولین ارشد نظام اسلامی است و به فرماندار و مسئول یک اداره و حتی مقامات ارشد استان هم ارتباطی ندارد .

به نظر می رسد برخی مدیران گلستانی در اظهار نظرهای شان پای را از گلیم خود فراتر گذاشته و حرف هایی می زنند که در حیطه اختیارات شان نیست و به نوعی هنجار شکنی و مقابله با افکار عمومی است و جز با هدف ایجاد تضاد و پارادوکس با شعارهای اساسی انقلاب و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری نیست .

گویا این دست مدیران فراموش کرده اند که در خیابان های شهرهای خود بر روی خون شهدای آن شهر و دیار راه می روند و سمت و جایگاه حداقلی که این روزها به رسیده اند را از برکت خون همین شهدا دارند .

امروز ایران اسلامی ، چراغ امید و تکیه گاه همه مسلمین و مظلومان جهان شده و تمام چشم ها به ایران خیره شده است ، حیف است صدای بیگانه از حنجره های برخی مسئولین داخلی بیرون بیاید و باعث ناامیدی جهان اسلام بشود .

امروز هزاران سرباز گمنام امام زمان (عج) مانند سردار حاج قاسم سلیمانی جان عزیز خود را به کف دست گرفته و در میدان مبارزه با داعش خواب و خوراک ندارد و باعث وحدت و استمرار مقاومت در منطقه شده است آن وقت یک مسئول درجه چندم یک استان ، دم از آتش نزدن پرچم آمریکا و اسراییل و تعیین تکلیف برای مردم می کند .

البته در این باب گفتنی های زیادی وجود دارد ولی مطمئن باشید مردم در وقت مقتضی جواب دندان شکنی به این گونه اظهارات سخیف و ذلت بار خواهند داد و نخواهند گذاشت میراث امام راحل عظیم الشان و شهدا به همین راحتی از بین برود .

به قول " ناصر فیض " شاعر معاصر :

« مرگا به من که با پر طاووس عالمی     یک موی گربه ی وطنم را عوض کنم  »

 

عماد محمدرضا پور

 

مطالب مرتبط :

مدیری که با سطل رنگ دشمنی دانش آموزان گرگانی با آمریکا و اسراییل را پوشاند

اظهاراتی عجیب در جلسه ستاد دهه فجر گالیکش ! / برخی به دنبال تضعیف روحیه استکبار ستیزی در جامعه هستند

واکنش امام جمعه گالیکش به اظهارات عجیب جلسه ستاد دهه فجر/ موسوی: تا شیطنت آمریکا هست، شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.